Få en ny visuel identitet

Klæder skaber folk, siger man. Og en god visuel identitet er en mulighed for at skabe en æstetisk og umiddelbar opfattelse af en virksomhed. Hvis det gøres ordenligt, er der mulighed for at blive forstået ordenligt lige fra starten.

Grafisk kommunikation

Sommetider er ord utilstrækkelige og overflødige. Filosofien bag dét en virksomhed ér, skal vises og eksekveres i virkeligheden – lige fra skrifttypen på visitkortet til den underliggende logik på hjemmesiden.

Det tredje element

Der er tekst og billeder – og så er der et tredje element, der binder tingene sammen i en orden. Hvis man finder dette ‘tredje element’, kan det bruges som stemmegaffel til at få hele projektet til at spille den rigtige melodi.

Målet er at få jeres projekt eller virksomhed til at træde i en passende karaktér, så den fremstår troværdig og professionel – og måske endda uimodståeligt.

Måden at gøre det på, er at gøre sig umage med at lave en god designstrategi, der udtrykker virksomhedens værdier og ‘personlighed’ – og så gennemføre den ned til det mindste punktum.

Branding

Hvad adskiller din virksomhed fra dine konkurrenter? Har I en særlig tanke, filosofi eller stemning, som skal kommunikeres? Det må vi finde ud af.

Hjemmeside

Den nok vigtigeste platform for de fleste virksomheder. Få hjælp til en pædagogisk struktur, overskueligt layout og implementering af jeres brand og identitet.

Præsentationsmateriale

I har sikkert brug for powerpoints, brochurer, rapporter, plakater, illustrationer og salgsmateriale. Lad os lave noget skarpt sammen, som passer til jeres budskab og designholdning.

Visuel identitet

Få sat streg, farve og stil på din virksomheds grafiske udtryk, så alt fra visitkortetet til hjemmesiden hænger smukt sammen.

Digital design

Måske I har brug for noget endnu mere visuelt, end blot en statisk hjemmeside – men en app eller en interaktiv præsentation med animation og film, der ligeledes hænger sammen med jeres designstrategi.

Emballagedesign

Hvis I har brug for at pakke jeres produkt ind, men samtidigt at vise det frem – så lad os arbejde sammen på en løsning, der spiller samme melodi, som resten af jeres visuelle identitet.