Diverse logoer og grafisk design

Vidensafdækning

Logo til konsulentvirksomhed, der arbejder med at udforske, afdække og kortlægge ny viden.

Rum til åbenhed

Folkekirkens skoletjeneste i Gladsaxe og Herlev bad mig om at lave en ny identitet til dem.

Budskabet i logoet skulle fortælle om folkekirken, men uden egentlige kristne budskaber, da skoletjenesten er for alle.

I samarbejde endte vi med at ville visualisere kirkens rum, som skole-tjenesten har fået til deres rådighed – og en lysstribe fra et vindue, der indikerer, at skoletjenesten er åben og påvirkelig af verden omkring.

Til lands og til vands

Logo til virksomhed, der servicerer sejl og telte for friluftsmennesker.

En bydels strukturer

Konkurrenceforslag til en ny identitet for et kommunalt lokaludvalg, der er inspireret af tre strukturer, man kan finde på et kort over bydelen Østerbro i København:

– Fælledparkens organiske linier
– Byrummet omkring Trianglen
– Nordhavns moler og vandets store flade.

Forslaget fik en andenplads i konkurrencen.

Stamcelleforskning

Identitet og paperline til LiverCyte, der er en britisk biotek-virksomhed med speciale i udvikling af leverstamceller.

360 grader teater

Identitet og paperline til Global Teater, udviklet i samarbejde med kunden.

Faglighed & kvalitet

Grafisk identitet til malerfirma.

Chokolade

Grafisk identitet til ny chokoladebutik i hjertet af København.

Chokoladeparadis fik designet et logo og paperline, samt deres facade, labels til indpakning og deres hjemmeside, som kan ses på www.chokoladeparadis.dk

Boligselskab

Konkurrenceforslag til nyt logo til Furesø Boligselskab.

Historisk

Logo til et advokatfirma, der tilbyder juridisk bistand med henblik på samhandel mellem øst- og vesteuropa.

Firmaet er opkaldt efter Dronning Dagmar, som netop var et skandinavisk bindeled mellem øst og vest.

Jeg fandt frem til en række gamle raderinger af dronningen og brugte efterfølgende hendes kendetegn i dette nye portræt – hendes tørklæde, kronen, hendes majestætiske positur – og endelig det berømte dagmarkors hun bar.

3 i 1

Rekruteringsbureauet Profilpartners stod overfor en omorganisering af organisationen. I den forbindelse ville de have en ny visuel identitet til dem selv, såvel som til to nye datterselskaber.

Rumobservatorie

Et projekt i Italien gik ud på at skabe et rumobservatorie for amatørastronomer med kupler, der henholdsvis skulle indeholde en stjernekikkert og et planetarium.

Logoet giver den første stjerneoplevelse i form af Cassiopeia.